top of page

Zainspirował nas Michael Bungay Stanier.
My też chcemy inspirować.

zobacz też

zobacz też

Czy mój produkt powinien być w logo?
Co powinno być w logo
Co jest najważniejsze w nowo założonej firmie?

Co jest najważniejsze w nowo założonej firmie?

Najlepiej zacząć od strategii. A gdy będziesz już mieć strategię - przejdź do działania.

Tak naprawdę to rzecz drugorzędna. Nie warto zaczynać firmy od logo, tracić na nie cennego czasu, energii i środków. Nie warto wymyślać wizytówek, które będą odzwierciedlały nasz profesjonalizm. Nie warto wymyślać ulotek, czy katalogów, które pokażą wszystkim, jaki wspaniały jest nasz produkt, jaki genialny jest nasz pomysł na biznes.

Gdy zakładamy firmę i zaczynamy tworzyć swoją markę, jedną z rzeczy, które uważamy za najważniejsze, jest logo. Logo, które powinno mieć nazwę firmy i które na pierwszy rzut oka pokaże zakres jej usług. Najlepiej, żeby było w kolorach, kojarzących się z naszym biznesem. I może jeszcze żeby miało jakiś symbol, który sprawi, że to będzie takie nasze, osobiste, że będzie się nam podobało. Znasz to?

Sprawdź najpierw, czy Twój pomysł na biznes wypali, czy Twój produkt się sprzeda. Poszukaj ludzi, którzy mogliby być zainteresowani Twoją marką i zapytaj ich o zdanie. Zastanów się jak to, co chcesz sprzedawać, zmieni życie Twojego odbiorcy, jakie marzenie spełni, jaki problem rozwiąże. A gdy test wypadnie pomyślnie, przygotuj plan działania, czyli strategię marketingową.

Dopiero gdy już masz pewność, że klienci będą chcieli kupić Twój produkt lub skorzystać z Twojej usługi, że wiesz dokąd zmierzasz i jak to osiągnąć, możesz dołożyć wisienkę na torcie w postaci dobrze zaprojektowanego logo.

Jeśli potrzebujesz wsparcia we wdrożeniu tematów poruszanych w artykule zobacz, w czym możemy Ci pomóc.
bottom of page