kim jesteśmy?
Woopa to małe studio strategiczno–kreatywne z siedzibą w Warszawie. Mamy niewielki zespół, gdzie każda osoba jest wyspecjalizowana w swoim zakresie, terminowa i godna zaufania. Nie chcemy się rozrastać, zatrudniać gromady nowych ludzi, powiększać powierzchni biurowych. Nie chcemy zgubić naszego zaangażowania wśród korporacyjnych struktur.
Przed założeniem woopy pracowaliśmy w znanych i nagradzanych polskich agencjach kreatywnych. Praca tam uświadomiła nam, jakie są nasze priorytety i jakich wartości nie wyznajemy.
Jeśli chcesz poznać nas jeszcze bliżej – porozmawiajmy.

Chcemy wprowadzić empatię do polskiego marketingu.
Jesteśmy zmęczeni agresywną i niedopasowaną reklamą. Nie widzimy sensu w reklamach z doskonałą ideą i realizacją, zupełnie nic nie wnoszących w życie odbiorcy, nie budujących w żaden sposób marki.
Skoro emocje leżą u podstaw ludzkich decyzji, to chcemy mówić do emocji. Skupiamy się na rozwiązaniach wartościowych dla odbiorcy. Tworzymy rzeczy, które mają znaczenie i łączą ludzi z marką. Naszą wizję cechuje prostota i elegancja.
Wierzymy, że każdej dobrej koncepcji musi towarzyszyć zrozumienie, zarówno potrzeb marki jak i konsumenta. Dlatego bardzo ściśle współpracujemy z naszymi klientami i słuchamy, co mają do powiedzenia. Zadajemy dużo pytań. Naprawdę dużo pytań.
Woopa to mix empatii i analizy.
Wiemy, że kluczowe znaczenie w procesie podejmowania decyzji odgrywają emocje. Znając emocjonalną motywację naszego klienta, wiemy, czego potrzebuje i możemy mu pomóc na każdym etapie jego podróży. Empatia jest narzędziem do zrozumienia tej motywacji. Używanie jej znacznie zmniejsza przypadkowość działań marketingowych. Pozwala pozbyć się frustracji, związanej z prowadzeniem kolejnych kampanii z nadzieją, że coś – cokolwiek – zadziała.
Fascynują nas zachowania ludzkie, a społeczno-biologiczne kierunki studiów nauczyły nas, czym jest metoda naukowa i jak należy weryfikować to, co się przeczyta lub usłyszy w Internecie. Chcemy dzielić się tą wiedzą i prostować fałszywe przekonania. Chcemy pomagać w zrozumieniu ewolucyjnych i psychologicznych podstaw tego, co ludzie czują, jak podejmują decyzje, nawiązują relacje, jak zakochują się w marce.
Cenimy uważność, szczerość i otwartość.
Wierzymy, że Ziemia jest dla wszystkich, zarówno dla ludzi, jak i innych stworzeń. Cenimy przyrodę i różnorodność, zachwycamy się światem. We wszystkich naszych działaniach bierzemy pod uwagę to, jak wpływają na kondycję naszej planety. Dbamy o to, by pomagać, a nie szkodzić. Jesteśmy entuzjastami podróżowania, koncepcji uważności i ruchu Slow. Wspieramy walkę o prawa kobiet i osób LGBTQ+. Chcemy pracować z markami o podobnych wartościach.
Skąd nazwa woopa?
W tamtym czasie uwielbialiśmy serial „Przyjaciele”. W jednym z odcinków Chandler Bing próbował naśladować dźwięk bata. Jedyne, co potrafił z siebie wydobyć, to "wah-pah" (które zapisaliśmy jako woo-pa). To było coś, co nas urzekło i wróciło do nas wiele lat później (początkowo jako nazwa gildii w World of Warcraft, a następnie jako nazwa firmy).
Tak powstała woopa.
