kim jesteśmy?

Woopa to małe studio strategiczno-kreatywne z siedzibą w Warszawie. Mamy niewielki zespół, gdzie każda osoba jest wyspecjalizowana w swoim zakresie, terminowa i godna zaufania. Nie chcemy się rozrastać, zatrudniać gromady nowych ludzi, powiększać powierzchni biurowych. Nie chcemy zgubić naszego zaangażowania wśród korporacyjnych struktur.

Przed założeniem woopy pracowaliśmy w znanych i nagradzanych polskich agencjach kreatywnych. Praca tam uświadomiła nam, jakie są nasze priorytety i jakich wartości nie wyznajemy.

Jeśli chcesz poznać nas jeszcze bliżej - porozmawiajmy.

woopa – Bartek Goldyn, Kari Goldyn, Magdalena Kacprzyńska

Chcemy wprowadzić empatię do polskiego marketingu.

Jesteśmy zmęczeni agresywną i niedopasowaną reklamą. Nie widzimy sensu w reklamach z doskonałą ideą i realizacją, zupełnie nic nie wnoszących w życie odbiorcy, nie budujących w żaden sposób marki.

Skoro emocje leżą u podstaw ludzkich decyzji, to chcemy mówić do emocji. Skupiamy się na rozwiązaniach wartościowych dla odbiorcy. Tworzymy rzeczy, które mają znaczenie i łączą ludzi z marką. Naszą wizję cechuje prostota i elegancja.

Wierzymy, że każdej dobrej koncepcji musi towarzyszyć zrozumienie, zarówno potrzeb marki jak i konsumenta. Dlatego bardzo ściśle współpracujemy z naszymi klientami i słuchamy, co mają do powiedzenia. Zadajemy dużo pytań. Naprawdę dużo pytań.

Woopa to mix empatii i analizy.

Wiemy, że kluczowe znaczenie w procesie podejmowania decyzji odgrywają emocje. Znając emocjonalną motywację naszego klienta, wiemy, czego potrzebuje i możemy mu pomóc na każdym etapie jego podróży. Empatia jest narzędziem do zrozumienia tej motywacji. Używanie jej znacznie zmniejsza przypadkowość działań marketingowych. Pozwala pozbyć się frustracji, związanej z prowadzeniem kolejnych kampanii z nadzieją, że coś – cokolwiek – zadziała.

 

Fascynują nas zachowania ludzkie, a społeczno-biologiczne kierunki studiów nauczyły nas, czym jest metoda naukowa i jak należy weryfikować to, co się przeczyta lub usłyszy w Internecie. Chcemy dzielić się tą wiedzą i prostować fałszywe przekonania. Chcemy pomagać w zrozumieniu ewolucyjnych i psychologicznych podstaw tego, co ludzie czują, jak podejmują decyzje, nawiązują relacje, jak zakochują się w marce.

Cenimy uważność, szczerość i otwartość.

Wierzymy, że Ziemia jest dla wszystkich, zarówno dla ludzi, jak i innych stworzeń. Cenimy przyrodę i różnorodność, zachwycamy się światem. We wszystkich naszych działaniach bierzemy pod uwagę to, jak wpływają na kondycję naszej planety. Dbamy o to, by pomagać, a nie szkodzić. Jesteśmy entuzjastami podróżowania, koncepcji uważności i ruchu Slow. Wspieramy walkę o prawa kobiet i osób LGBTQ+. Chcemy pracować z markami o podobnych wartościach.

Skąd nazwa woopa?

W tamtym czasie uwielbialiśmy serial „Przyjaciele”. W jednym z odcinków Chandler Bing próbował naśladować dźwięk bata. Jedyne, co potrafił z siebie wydobyć, to "wah-pah" (które zapisaliśmy jako woo-pa). To było coś, co nas urzekło i wróciło do nas wiele lat później (początkowo jako nazwa gildii w World of Warcraft, a następnie jako nazwa firmy).

 

Tak powstała woopa.