top of page

oferta

Potrzebne do tego są:

  • klarowna marka z misją

  • świadomi ludzie w zespole

  • właściwi klienci

  • biznes prowadzony w zgodzie ze sobą

  • finansowy dobrostan

Każdy, kto podejmuje się trudnej sztuki prowadzenia biznesu, zasługuje na to, by oprócz gratyfikacji finansowej, czerpać też z niego poczucie szczęścia i satysfakcji. Nie każdy wie, jak to zrobić. Jesteśmy po to, by w tym pomóc.

Wspieramy w tworzeniu marek, które emocjonalnie angażują zarówno klientów, jak i właścicieli oraz członków ich zespołu. Dzięki temu praca przestaje być po prostu pracą i zaczyna przynosić spełnienie, zarówno materialne, jak i emocjonalne.

Aby wspomóc Cię w każdym z tych obszarów, oferujemy cztery formy współpracy: warsztat strategiczny, szkolenia, doradztwo oraz kompleksową opiekę nad marką. Każdą z nich łączy jedno – użycie empatii do tworzenia lepszego biznesu.

Porozmawiajmy o Tobie i Twojej marce.

Jeżeli przyda Ci się pomoc w tworzeniu lub rozwijaniu emocjonalnie angażującej marki – napisz do nas.

warsztat strategiczny

Seria spotkań warsztatowych to proces, który:

  • porządkuje wszystko to, co jest związane z marką

  • pomaga dogłębnie poznać klienta marki, jego emocje i potrzeby

  • znajduje to, co wyróżnia markę spośród innych  

  • tworzy plan dojścia do wymarzonego miejsca marki na rynku

  • daje jasność co, jak i gdzie komunikować

  • pomaga w pozyskiwaniu nowych (idealnych) klientów

Dla doświadczonych przedsiębiorców, którzy chcą mieć jasno zdefiniowaną markę oraz strategię działań związanych z jej rozwojem w pożądanym kierunku. 

dla kogo?

co wnosi?

prelekcje i szkolenia

  • Marka z misją – jak budować biznes, który zmienia świat na lepsze?

  • Unikalna marka – pozycjonowanie, czyli to, co nas wyróżnia od konkurencji.

  • Idealny klient – kim jest, gdzie go znaleźć i jak go przyciągnąć?

  • Marketing z empatią – jak emocjonalnie angażować klienta w komunikacji marki?

  • Love Brand – marka premium, którą pokochają klienci.

  • Sięgnij głębiej – jak odkryć misję i wartości marki?

  • Marka bardzo osobista – co warto, a czego nie warto pokazywać publicznie?

  • Skąd brać tych klientów? Przychodzące (inbound) i wychodzące (outbound) strategie marketingowe.

  • Guru od… – jak zbudować autorytet i zaufanie do marki w mediach społecznościowych?

  • Chcę to! – jak klienci podejmują decyzje zakupowe i jak można ich w tym wspomóc?

Dla liderów, którzy chcą rozwijać świadomość i kompetencje swoich zespołów. Dla marek, które chcą wspierać swoich klientów w programach lojalnościowych. Dla organizatorów konferencji, eventów i warsztatów tematycznych.

dla kogo?

przykładowe tematy

VIP day i doradztwo strategiczne

​Całodniowe spotkanie w postaci warsztatu, konsultacji lub szkoleń, poświęcone temu, co jest dla Ciebie największym wyzwaniem. Jego celem jest wyposażenie Cię w wiedzę i narzędzia, które pozwolą Ci wyjść z impasu. W trakcie VIP day masz do dyspozycji całą naszą wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie z zakresu marketingu, brandingu, sprzedaży i komunikacji.

Dla przedsiębiorców, którzy potrzebują pochylić się nad jednym, konkretnym problemem, który budzi frustrację i nie pozwala ruszyć z miejsca. Dla tych, którzy potrzebują konsultacji i doświadczonego spojrzenia z zewnątrz, tak by oszczędzić sobie czasu samodzielnego zdobywania wiedzy.

dla kogo?

na czym polega?

kompleksowa opieka nad marką

Od opracowania strategii marki, przez stworzenie Księgi Marki (zbiór wytycznych do brandingu) i założeń komunikacji, aż po wdrożenie i strategiczne doradztwo. To wieloletnia forma współpracy dla wąskiego grona klientów.

Dla firm szukających biznesowego partnera do pomocy w tworzeniu, rozwijaniu i promowaniu marki.

dla kogo?

wsparcie w pełym zakresie:

bottom of page