klienci

Jesteśmy szczerze wdzięczni klientom, z którymi mieliśmy przyjemność pracować, za wszystkie doświadczenia, które z tej pracy wynieśliśmy.

 

Dziękujemy.

BBC to klient, z którym współpracujemy nieprzerwanie od 2010 roku. W tym okresie mieliśmy przyjemność współpracować z 14 różnymi rynkami. Oprócz Polski były to między innymi: Wielka Brytania, kraje skandynawskie, Rumunia, Turcja, RPA, Hong-Kong.

Od 2012 roku w pełnym zakresie obsługujemy facebookowe strony czterech kanałów BBC (strategia, treści i materiały, moderacja, kampanie reklamowe). Wspólnie stworzyliśmy również ponad 50 kampanii reklamowych (online i druk, w tym druki wielkoformatowe, citylighty 3D i mural), obrandowaliśmy 17 wydarzeń i 3 sale konferencyjne oraz nagraliśmy 6 reklam radiowych.

BBC Studios

I have worked with woopa for a few years across various projects. The implementation of various ideas into design and execution was always to the highest standards. They become great brand ambassadors for the brands that they work with. Woopa’s dedication is unique, they are patient, hard-working, always open to new ideas and finding tailored solutions. I fully trust them to deliver on their assignments and they are a pleasure to work with.

Dyrektorka działu promocji i PR

M2 Films

Z woopą współpracuję w zakresie obsługi mediów społecznościowych dla kanału telewizyjnego FOX Comedy od 2015 roku. Woopa to kompetentny zespół zaangażowanych profesjonalistów, o bardzo proklienckim podejściu. Agencja konsekwentnie realizuje strategię naszej firmy, sugerując także nowe rozwiązania. Doceniam nie tylko wkład Woopy w budowanie wizerunku naszej marki, ale także elastyczność we współpracy, łatwość w adaptowaniu się do zmian i szybkość reakcji, a także niesłabnącą pogodę ducha i poczucie humoru – wartości nie do przeceniania w przypadku współpracy z kanałem komediowym.

W ciągu 5 lat pracy z M2 Films wspólnie wypromowaliśmy 55 filmów. Pięćdziesiąt pięć. I to trwa.

 

Naszym głównym zadaniem jest prowadzenie społecznościowych kampanii reklamowych oraz doradztwo strategiczne w tym zakresie. Dodatkowo pomogliśmy M2 Films w stworzeniu projektów graficznych do kilku filmów, m.in. inspirującego i prowokującego do myślenia „Królestwa” czy zdobywcy Oskara „Green Book”.

Nasze kampanie dotarły do ponad 11 mln polskich użytkowników Facebooka, dostarczając im ponad 213 mln wyświetleń reklam. Wspieraliśmy filmy zarówno pod kątem rozpoznawalności marki i zasięgu, jak i promocji wydarzeń z nimi związanych, angażowania ludzi w ich treść i zachęcania do zakupu popremierowych płyt DVD.

Dzięki wsparciu reklamowemu filmu „Green Book” do kina trafiło ponad milion osób.

Woopa have been our creative agency of choice for many years now. From account management and creative ideation through to campaign planning and execution – the services they provide are always faultless. Experts in their field they are both agile and responsive ensuring they continually meet our ever shifting business needs. Woopa truly care for our brands as much as we do. They are a much-trusted partner and a first-class creative agency.

Head of Digital Marketing and Websites

BBC Studios

pracowaliśmy także z:

Sony Entertainment, Disney, Radisson Blu, ITI Neovision, TVN24, TVN, Aster, Lindt, Żywiec, Unilever, Tymbark, Bonduelle, Ambra, Agora, GWP, Eurobank, PDK, Getin Bank, Eli Lilly, Pfizer, Nepentes, Jelfa, Enel-med, Nobiles, Nova, Amica, Sanitec KOŁO, Keramag, Artgeist, Vattenfall, PARP, Center for International Relations, Chopin 2010 Celebrations Office

W ciągu 4 lat pracy z FOX Group opracowaliśmy i z sukcesem wdrożyliśmy strategię Social Media dla marki FOX Comedy.

Oto kilka istotnych liczb: ponad 3000 postów w mediach społecznościowych (FB, IG, TT), 3 aplikacje konkursowe na Facebooku, ponad 30 kampanii reklamowych, które dotarły do ponad 3 milionów osób, ogromny organiczny wzrost liczby obserwujących na Instagramie z 400 do 12000 oraz 1 Social Media Style Guide. 

W międzyczasie przygotowywaliśmy również materiały video dla marki FOX (klipy, memy wideo, gify). Oraz dowiedzieliśmy się, że praca z naszym ulubionym serialem to sama przyjemność.

Współpraca między M2 Films i woopą rozpoczęła się w październiku 2015 roku. Od tamtego czasu wspólnie zrealizowaliśmy dziesiątki kampanii. Inspirują nas i wspierają w czasie intensywnych działań, dzięki nim jesteśmy też na bieżąco ze wszystkimi nowymi rozwiązaniami reklamowymi. Strategiczne podejście, kreatywność, wyjątkowa elastyczność i szybkość reakcji, a także ogromny zasób wiedzy czynią z woopy niezrównanego partnera biznesowego.

Senior Brand Manager
FOX Network Group

Po latach zajmowania się modą, artystka i projektantka Maya Cormier postanowiła zmienić formę ekspresji. Zaczęła tworzyć unikatowe stoły, w których połączyła polski dąb z hiszpańskimi płytkami azulejos.

Maya potrzebowała pomocy w zbudowaniu nowej marki i zrozumieniu swojego klienta. Podczas trzydniowych warsztatów ona i jej partnerka odnalazły esencję marki Maya Cormier Design, określiły swoich wymarzonych klientów, zdefiniowały cele marketingowe i otrzymały narzędzia do ich realizacji. A wszystko to przy nieodzownych żurawinach i pod czujnym okiem kota Józefa.

Przed współpracą z woopą nie wiedziałam do kogo tak naprawdę adresuję moją ofertę, ani jaki powinien być przekaz. Nie jest łatwe budowanie strategii, gdy się nie wie komu i za ile powinny być sprzedawane produkty. Wybrałam woopę, bo moja wspólniczka znała jedną z osób wchodzących w skład zespołu, darzyła ją sympatią i zaufaniem. Zdecydowałam się, gdy dowiedziałam się o możliwościach, jakie daje współpraca z nimi.

W efekcie dowiedziałam się do kogo chcę adresować moją ofertę, a w konsekwencji, jaki powinien być poziom cenowy i sposób dotarcia do klienta. Zrozumiałam, co jest atrybutem mojej marki i co stanowi o jej sile i wyjątkowości. Na czym powinnam się skupić, a co nie jest istotne i w co nie warto angażować czasu, energii i pieniędzy. Uzmysłowiłam też sobie, że ważna jest zmiana formy współpracy pomiędzy mną i moją wspólniczką, żeby uzyskać efekt, jakiego pragniemy. Okazało się, że to, co wydawało się dobrym rozwiązaniem na początku, w pewnym momencie zaczęło nas blokować. Nie odkryłybyśmy tego, gdyby nie fachowe spojrzenie i analiza przeprowadzona przez zespół woopy.

Osobiście czuję się pewniej z uzyskaną wiedzą i wiem, że dostałam ważne narzędzia, które mogę wykorzystać w rozwoju mojego projektu.

artystka i projektantka

FOX Network Group

BBC Studios

Maya Cormier Design

M2 Films

Jeżeli przyda Ci się pomoc w zbudowaniu i realizacji strategii opartej o empatię - napisz lub zadzwoń.

Porozmawiajmy o Tobie i Twojej marce.

Marketing Manager

BBC Studios